wtorek, 22 stycznia 2013

Zrób Sobie Krem czyli zestaw małego chemika :)

Święta były prawie miesiąc temu, ale że nie lubię rozpoczynać nowych kosmetyków przed zużyciem starych, za użytkowanie swojego prezentu zabrałam się dopiero teraz :)


Jeden z Mikołajów przyniósł mi ten oto prezent:

Organiczny olej kokosowy i woda micelarna do własnego wykonania ze sklepu Zrób Sobie Krem
 Organiczny olej kokosowy kupiony w sklepie ze zdrową żywnością używałam będąc jeszcze w Australii, ale płyn micelarny do własnego wykonania to była nowość :)

Woda micelarna do własnego wykonania ze sklepu Zrób Sobie Krem

 50 ml wody micelarnej: 5%   Ekocertowany solubilizator P-4C - 2.1 ml,  5%   Wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie - 2.5ml, 3%   Sorbitol - 1.5 ml, 3%   D-pantenol - 1.5 ml, 0.5% Alantoina - szczypta, 83,5% hydrolat z róży stulistnej- 41.75 ml

Organiczny olej kokosowy ze sklepu Zrób Sobie Krem
Organiczny olej kokosowy - NCI Cocos Nucifera (Coconut) Oil
Niektóre rzeczy z zestawu przypominały mi mój sprzęt laboratoryjny :) Niestety pipeta nie była najlepszej jakości, ale da się przeżyć używając ją tylko przez 5-10 minut.

Zestaw do wykonania wody micelarnej ze sklepu Zrób Sobie Krem

Do wymieszania składników użyłam buteleczki z Bootsa o pojemności 50 ml:

Buteleczka ze sklepu Boots

Gdy woda micelarna była już gotowa, przelałam ją do buteleczki po hydrolacie z róży. Gotowe :)

Woda micelarna do własnego wykonania ze sklepu Zrób Sobie Krem w buteleczce BootsaWoda micelarna do własnego wykonania ze sklepu Zrób Sobie Krem 

Na recenzję płynu trzeba będzie poczekać, ale już teraz mogę stwierdzić, że oczyszcza skórę twarzy :)

A czy Wy kręciłyście kiedyś samodzielnie podobny kosmetyk?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę z każdego nowego komentarza na stronie i z chęcią odwiedzę jego autora/autorkę :)

PS. Komentarze zawierające nachalne reklamy i inny spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...