środa, 11 lipca 2012

TAG: 15 HAIR PROJECT (pytania 6-10)

Część druga taga zaproponowanego przez Anię. Odpowiedzi na pytania 1-5 znajdziecie w poście TAG: 15 HAIR PROJECT (pytania 1-5)
TAG: 15 HAIR PROJECT, włosy, włosomaniaczki

6. Twoja najgorsza fryzura

Tutaj przychodzą mi na myśl eksperymenty z farbami chemicznymi :D Najbardziej obciachowy kolor jaki miałam to sprany fiolet szumnie zwany przez producenta "oberżyną", który miał zniknąć po 28 myciach :/ Nie mogę nawet znaleźć w necie żadnego zdjęcia które przypominałoby ten "piękny" odcień... Na swoje usprawiedliwienie dodam, że miałam wtedy chyba 13 lat :D

7. Dzisiejsza rutyna

8. Włosy z samego rana

Wiem, straszne :D Taki widok zawdzięczam głównie cieniowaniu przy głowie, którego mam nadzieję się szybko pozbyć...
 
 

9. Ulubione akcesoria

Rozszarpcie mnie na strzępy - metalowe wsuwki, dzięki którym potrafię okiełznać te postrzępione pióra z samego rana.


10. Najgorszy produkt

Perfumowana mieszanka silikonów udająca olej arganowy.
Całkiem niedawno opublikowałam jego recenzję: BaByliss PRO Argan Oil

13 komentarzy:

  1. ten projekt mnie zaciekawil i tez wciele go w zycie :D

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też przechodziłam, przez takie włosy jak Ty, znam ten ból cieniowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że ja przez cykl zapuszczanie-cieniowanie-ścinanie przechodziłam już kilka razy i dopiero teraz się opamiętałam :D

      Usuń
  3. o jezu znam efekty cieniowania ale to takie mega ekstremalnego, ze przez 2 lata moje wlosy dochodzily do siebie...cos strasznego. Teraz mam cieniowane ale nie tak mocno i nie zawaham się nakrzyczeć już na fryzjera jeśli mi za mocno ściacha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj pozbywałam się problemu bardzo szybko - ciach ciach i tyle ;) Ale teraz szkoda mi było tego roku kiedy pozbywałam się farbowanych chemicznie kudłów :)

      Usuń
  4. ja także chciałam doprowadzić do prostych ale coś mnie podkusiło i dałam pocieniować no i niestety czekam aż znów się wyrównają ...

    a u mnie recenzja kremu regenerującego do rzęs, jeśli masz ochotę poczytać - zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniowanie jest ok pod warunkiem, że robi je sensowny fryzjer :/

      Usuń
  5. Kolor naturalny? bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale to jest efekt pierwszego farbowania brązową henną z lusha :D

      Usuń

Bardzo się cieszę z każdego nowego komentarza na stronie i z chęcią odwiedzę jego autora/autorkę :)

PS. Komentarze zawierające nachalne reklamy i inny spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...